onsdag 15. desember 2010

Sniktitt på julegaver

De siste ukene har gått så alt for fort, skulle virkelig ønske jeg hadde noen uker ekstra før julaften slik at alle julegavene hadde blitt ferdig. Blir visst noen halvferdige prosjekter/gavekort under juletreet i år *kremt*
Men noe er da blitt ferdig, besteforeldrene mine får håndstrikka kluter og en pose med hjemmelaget karameller:



Nå skal jeg på julegaveshopping, ni-strikke så mye jeg klarer på de siste julegavene og lese til eksamen vi skal ha i morgen.

Ønsker alle en fin dag!

Blogglisten

5 kommentarer:

Rebekka sa...

Fiiine, og snopet kan godt jeg få :P

Hvilket garn bruker du på klutene forresten? :)

Mie sa...

Så fine kluter du har laget, det blir liksom alltid så lite tid igjen på slutten uansett hvor tidlig man begynner synes jeg ;)

Lykke til på eksamen! *♥*

Miriam sa...

Takk! Nå er det juleferie :)

Klutene er strikket med bomullsport fra sparkjøp. La opp go masker på p 3.75, og strikket *2r, 1v* frem og tilbake :)

Lekenhverdag.com sa...

Digger hjemmelagde julegaver! Så flink du er!!

Ønsker deg en super førjulskveld!

Klem fra Carina

Lykkeliten sa...

Så heldige de er som får hjemmelagde julegaver! Det er så koselig:)
Håper det gikk bra på eksamen!
Ha en strålende 4 søndag i advent:)