onsdag 9. februar 2011

Gaver på vandring

I dag fikk jeg en pakke i posten! :)


Det var en kjempestilig lue (har siklet på de lenge, så var superhappy da jeg åpnet pakken!), noen av de fineste knappene jeg har sett og en pakke med de søteste serviettene. Tusen takk, G-Anette!
Om du har lyst på en pakke i posten fra meg, kommenter på dette innlegget. De tre første som kommenterer her og sier de vil være med vil motta en gave fra meg og må selv arrangere gaveleken i sin blogg. Pakke er gøy :D

Blogglisten

5 kommentarer:

Mie sa...

Jeg vil gjerne være med :) Elsker både å få pakke i posten og å gi gaver :) *♥*

Jane Brit sa...

Kan eg ver m sjøl om eg ikkje har blogg?? :P

Miriam sa...

Så kjekt at du vil være med Mie :)

JB: Du må ha blogg.. Kan lage en til deg i kveld ;)

Ann Kristin sa...

Jeg fikk også en flott pakke i posten fra G-Annette.Gøy å være med på denne leken

G-Anette sa...

Så flott at du likte pakken ;)