onsdag 13. april 2011

I`m back!

Nå er en stor eksamen over, og det er endelig litt tid til overs igjen! Har vært utrolig kjip både med blogging og kommentarer de siste ukene.. Beklager! Skal snart ta igjen det tapte ;)

Men, jeg har strikket en puff! Den nyeste utfordringen på Strikkere er nemlig interiør :)


Inspirert av by Veronica var jeg innom Karmin i Kristiansand og kjøpte "garn" som er laget av tøyrester. Dette nøstet veide 2 kg! Brukte ca 1,5 til en liten puff.
Puffen har blitt foret med to tynne dyner fra Ikea, inntullet i et laken. Fant ikke laken som passet, så da kjøpte jeg et i svart og kloret det litt slik at det ble litt mer lik garnet i farge.


Oppskriften er fra Drops, og jeg brukte pinnestr 12.



Den ble ikke så fin i kanten der den ble sydd sammen, men det er vel ikke så galt med litt hjemmelaga sjarm? ;)

Blogglisten

2 kommentarer:

Jane Brit sa...

E hjemmelaga sjarm som gjelde, vett du! ;)

Sidsel Merete sa...

Her var det mye artig! Det ligger noe til deg i bloggen min:)