fredag 15. april 2011

Lueras!

Etter jeg entret Blogglandia har jeg blitt "kjent" med flere kjekke bloggere. En av dem er fantastiske Olga Marie. Anbefaler å ta en tur innom og se alt det fine hun scrapper!
Etter den koselige kommentaren på pixielua så gjorde vi en byttehandel. Vinn-vinn-situasjon for meg, for jeg elsker å strikke til folk som setter pris på hjemmelaga strikk samtidig som jeg fikk supervakre kort! Måtte legge til en liten overraskelse til babyen som er på vei:


Pixieluene er strikket etter oppskriften til Tante T, i Rubin. Babylua er etter oppskrift fra Nøstebarn, og babybsokkene er etter oppskrift fra Ullent Eventyr. Bilde av kortene kommer når de blir gitt bort, kan jo ikke røpe noe enda ;)

Ellers har jeg strikket to Pixieluer til:


Og så har jeg strikket en lue etter mønster fra Arne & Carlos, Lang lue med dusk. Dette var en del av en pay it forward på fb:


Kuttet ned en runde med mønster, da jeg synes luen i den opprinnelige oppskriften er litt for lang. Har brukt Rubin her også.

Ønsker alle en fin helg! :)

Blogglisten

2 kommentarer:

Maria sa...

Så kjekt med en slik byttehandel da. Gleder meg til å se kortene du har fått.
Luene var jo bare så søte da.
Ha en riktig god påske.

G-Anette sa...

Så mye flott du har strikket! :) De pixie-luene ser bare helt supre ut, hvilket garn sverger du til? Tror jeg må prøve meg på en slik snart :)

Ha ei flott helg!

Klem