onsdag 20. juli 2011

Feriemodus

Det går visst ikke ann å huske alt når man drar på ferie.. Ettersom jeg vanligvis strikker, er tråd enklest å bruke som maskemarkør. Men da hekletøyet kom frem i ferien innså jeg at maskemarkørene burde vært med..

Som erstatning brukte jeg først noen ødelagte solbriller til min gamle Ken (som i Barbie-Ken)


Det viste seg å ikke være så lurt, ettersom den datt fort av. Redningen ble en litt bøyd binders:


Må rett og slett begynne å ta med alt hobby-utstyret når vi skal på ferie ;)

Hekletøyet begynner å ta form, del 1 er allerede ferdig og sendt. Bilder kommer når nevøen min har fått alt i bursdagsgave :)

Blogglisten

3 kommentarer:

Misemor sa...

Kjenner igjen problemet, ja. Har gjort det samme selv, dratt avgårde med "alt" man trenger for å strikke/hekle noe, så manglet akkurat bare en annen garnfarge til markør! Mye har blitt brukt som erstatning, hehe, snurret dopapir blant annet!
Gleder meg til å se det heklede ferdig! =)

Synnøve sa...

Gleder meg til å se det ferdige verket! En strikker/hekler er aldri rådløs, ser jeg ;)

enel sa...

Bursdagsbarnet ble overlykkelig. Forsøkte å ta noen bilder men det var jaggu ikke lett - får se hva du/vi får til oppe i Bergen ;)