mandag 26. september 2011

Traktor!

Har strikket enda en kjekkasgenser til pjokken. Inspirert av de kule luene til Anette med bloggen Hobbypuffen broderte jeg på en traktor etterpå:


Strikket i Rubin på pinne 5,5.

CASAkreativ sin fargealong er månedens farge brun, så da strikket jeg en Aviatrix-lue som passer til traktogenseren:


Denne er også strikket i Rubin, på pinne 4,5 og 5.

Skal prøve å ta et actionbilde i antrekket, er ikke så lett med en gutt som heller vil stå bak kameraet enn foran ;)

Blogglisten

9 kommentarer:

Lene - The knitting needle sa...

Så stilig genser! Skikkelig tøff:)
Fin lue også, har strikket flere slike å liker de veldig godt :)

-Frøken M- sa...

Kjempekul!!
Moods of Norway, se og lær ;)
Klem fra Frøken M

trinepine sa...

Så kul genser og lue.
Skulle gjerne kunne strikke, men tar meg aldri tid til å lære...
Ha en finfin kveld!

Fru Keilegavlen sa...

Knallstilig gensar!! Eg strikka ein Marius Moods til mannen i februar,- og det var ein suksess. ;) Ønskjer deg ei fin helg.

Guri sa...

Så tøff genser! Moods of Norway kunne ikke gjort det bedre selv :)

Myrte ♥ sa...

For en tøff genser!

Likis strikk sa...

Monsterbuksen er ankommet..
Tusen hjertelig takk..
Er kjempefornøyd, og gleder meg veldig til Lilli vokser inn i den.
Og for en overraskelse med pixieluen og øredobbene.
Disse blir nok mye brukt.
Takk igjen.


Og den traktor genseren her var kjempe lekker.
Du er så flink.

ReVinyl sa...

Utrolig flott genser!

Likte godt den knappesorteringa di å.
Noe jeg kunne tenkt meg å gjort her hjemme. Takk for inspirasjon :)

Lisa sa...

For en stilig genser! Ser jo nesten ut som den er fra moods of norway ;)